-rubrik-

Idag på morgonen när jag precis hade vaknat (klockan halv tolv ungefär) ringde min gudmor till mej. Hon undrade om jag ville följa med henne till stan, det är ju snart min födelsedag så jag skulle få välja nån present. Jag hittade inget, precis som typ alla andra år jag har följt med henne inför min födelsedag. Grejen är att presenten borde va nåt som är dyrt. Hon höll på ifall jag inte ville ha några smycken, men dom smycken som jag vill ha är typ såna där plast som kostar typ 50 kronor. Kanske inte vad hon tänkte. Hursomhelst; vill jag ha 500 kr att försvinna så är det bara att köpa nån tröja, ett par tidningar och lite annat smått och gott så försvinner pengarna på ett kick.
Lite fick jag i alla fall handlat idag.

- Ett par vita skor (nån slags "gympa" skor med skosnören och också ett tarraband. Lite högre "kant" eller vad det nu heter. Liknar nån slags sneakers kanske?  Kanske lägger in en bild sen)

-   <---- såna Over-knee strumpor. Jag har ett par från samma märke på mej (ett par gråa med neonfärgade prickar på). ÄLSKAR KNÄSTRUMPOR!!!! och neonfärger

-godis (slickepinne och 216 g lösgodis = vart tog allt det vägen? Jag smakade ju bara lite!!?)


Hursomhelst så är jag hos mina faddrar nu och ska sova över här. Otroligt skönt! Här får jag vara mej själv, slippa störande syskon och bara koppla av och bli lite bortskämd. Det måste man väl få bli ibland!? Eller vad tycker ni? Jag ska skämma bort mina framtida ungar också, men inte alltför ofta xD 
Hoppas ni mår bra, det gör jag för tillfället i alla fall ^^  

Kommentarer
Postat av: Emilie svarar

hihi det är min mammas gamla tror jag ;) men du har säkert liknande! pussi<3

2008-12-29 @ 22:02:50
URL: http://emmephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0