11 december

Idag hade jag matteprov. Det hade jag ingen aning om. Klassföreståndaren kom fram till mej på morgonsamligen och sa "du ska skriva matteprov lektion tre"
okeej xD Jag hade inte läst ett dugg, och har dessutom inte antecknat typ hälften av det man skulle läsa på. Jag fick låna en kompis häfte och hoppades på att det skulle gå någotsånär. Det gick rätt dåligt. Plötsligt hade en halvtimme gått och jag var ännu på första sidan. Det har aldrig känts sådär inför ett prov tidigare. Jag är rätt duktig i skolan (om jag får säga det själv) men du känns det bara skit. Jag orkar inte med. Jag vill ha jullov nu!

Just nu håller jag på att bränna en cd till min lillasyster. Jag måste tänka lite på ekonomin eftersom jag inte äger några som helst pengar och det snart är jul. Jag har inte köpt en enda julklapp än. Jag måste använda den kreativa delen av mej själv nu för att det överhuvudtaget ska bli några paket till någon i år. Då tänkte jag; Eftersom min lillebror har fått en ny stereo så har min lillasyster fått den gamla. Och hon har inga skivor. Så det rä ju omtänksamt av mej att fixa några remix-skivor med musik hon gillar (=musik som jag gillar ;D). (säg inget om det här till nån, är ni snälla xD)

Hursomhelst, så måste jag baka med henne nu. Kladdkaka ska vi göra, igen -.-

vi ses

Kommentarer
Postat av: Emma

Jullov är väldigt välkommet just nu känner jag också! :P

2008-12-11 @ 20:13:09
URL: http://blueice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0