14 december

Jag kommer att bli stammis i kyrkan! D: Jag var där två gånger, bara idag. Först var jag och min kompis som som över hos mej på gudstjänsten nån gång tio tiden. Vi skrev riktigt fina seriösa saker i böckerna (vi var ju tvugna att komma på nåt som lät bra!) och sjöng högljutt med i alla psalmer. Vi ville inte slösa på pengar så i kollekten gav vi varsin femcent. Jag gillar välgörenhet och sånt, men så här en vecka före jul och knappt hälften av julklapparna klart håller jag helst i varje cent själv.

På kvällen var jag tvungen att åka dit igen. I musikskolan jag är med i skulle vi ha en såndär "konsert". Jag skulle och spela en låt. Dom hade slagit ihop det med nåt annat i kyrkan så man var tvungen att se båda. Nåja, jag fick i alla fall ännu ett namn (nu behöver jag bara gå åtta gånger till till kyrkan! ;D) och en jultårta.

För ett par veckor sen var jag ju på nån slags "bandträning". Vet inte om jag har skrivit om det här. Det är i alla fall i samma musikskola som jag spelar piano och trummor i och det är helt enkelt elever som spelar olika saker som spelar tillsammans. Jag spelade trummor. Men jag känner mej så värdelös där. Det ska vara roligt att spela tillsammans. Jag kände mej bara dum och fånig. Ni kan läsa mitt inlägg för två veckor sen på måndagen så ser ni hur värdelös jag kände mej efteråt. Jag tycker inte det var kul alls och jag sa det till mamma idag. Så jag kanske kan sluta! Jess! Det där har gått och tyngt mej ett tag faktiskt, hur barnsligt det än låter. Jag orkar inte göra saker som tynger ner mej. Man borde kanske kämpa på och försöka men jag ger upp direkt. Jag är väl en sån som vill att allt ska klaffa med en gång antar jag.

Jag borde gå och sova snart. Klockan är ca halv tio här. Jag har sovit alldeles för lite de senaste dagarna och jag fattar inte hur jag ska orka en heel vecka till!!! Hoppas lärarna är lite snälla nu då det snart är jul i alla fall. Nån mer som längtar till jullov?

Godnatt..


Kommentarer
Postat av: CRISTAL

Utlottning av bloggdesign! Intresserad?

Gå in på min blogg och läs mer :)

2008-12-15 @ 17:08:12
URL: http://cristaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0