16 december

På engelskan kollade vi också på film. Kul xD
Mamma köpte lite godis till mej idag att ha till allt vi ska se i morgon.

Jag har haft så fullt upp med att tänka på vad andra ska få av mej i julklapp att jag har glömt att fundera över och hoppas på vad jag själv ska få. Jag har önskat mej mest pengar, presentkort och sånt men enligt mamma blir det kanske mer sånt till min födelsedag (den fjärde januari), men jag har ju andra släktingar som knappast orkar försöka komma på nåt att ge till mej och det är kanske lika bra. Något jag har önskat mej är ett par högtalare till min mp3 (alltså högtalare med usb så jag inte behöver lyssna i hörlurar hemma och slipper bränna en massa skivor; musik blir mer verklig om man har högtalare och dessutom kan sjunga med hur högt man vill jue!). Om jag får det vet jag inte. Kan hända men samtidigt vet jag inte om mina päron förstår sej så pass mycket på vad det egentligen är vad jag vill ha. Jag förstår väl inte riktigt själv heller, bara att jag vill ha ett par högtalare dit jag kan koppla mp3:n och lyssna genom högtalarna. Jag har inte önskat mej så mycket. Näst efter dom tre saker jag nämnde är det mest saker som: Mascara, nagellack, olika färgade och mönstrade tights, halsduk och matchande vantar. Jaa, småsaker som inte är så speciella och som jag lika gärna kan köpa själv men det är ju praktiskt att bara få det sådär. 

Men ärligt talat har jag nog kommit förbi åldern då jag kopplar ihop "jul" med "presenter till mej". Jag längtar verkligen efter jullov nu. Jag kommer inte att orka en hel (okej, nästan hel) vecka till! >.<


Vad önskar du dej i julklapp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0