Året som (snart) gått...

De här frågorna hittade jag på någon blogg, tänkte fylla i själv så får ni se, och jag själv minnas, allt som hände.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Självklart. Att komma ihåg exakt vad är en annan sak.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga löften, tror jag

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Tja min moster. Kanske nån annan också, bara att dom inte har sagt nåt, vad vet jag ;D

Dog någon som stod dig nära?
Nej, det hade jag nog kommit ihåg.

Vilka länder besökte du?
Tjaa bara Finland, där jag bor

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Det är ju alltid saker man vill ha. Jag vill bli lycklig, det saknade jag nästan hela 2009 (förutom sommaren som var den bästa ever)

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
27.07-08 (eller så var det 28:onde), och hela juni-juli

Vad var din största framgång 2008?
Jag har fått några nya vänner som betyder en hel del. Det ser jag som framgång

Största misstaget?
Såna har man väl också gjort men inget jag kommer på nu så då var det nog inte speciellt stort.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jaadå. Hade tydligen missat 100 lektioner denhär terminen. Har varit på sjukhuset flera dagar också.

Bästa köpet?
Kanske biljetterna till An Cafe i mars, som jag längtar efter att få använda

Sämsta köpet?
Kommer inte ihåg

Vad spenderade du mest pengar på?
Det vill jag inte tänka på

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Ingen aning. Det kan man inte veta än ;D

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Som sagt; en period mådde jag jättebra men hösten har varit ett riktigt helvete

Vad önskar du att du gjort mer?
Sagt till människor hur mycket jag bryr mej och tycker om dem

Vad önskar du att du gjort mindre?
Tjurat, gråtit coh känt mej värdelös

Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen och närmsta släkten

Blev du kär i år?
Ja

Hur många one night stands?
Inga

Favoritprogram på TV?
House, That Seventy's show

Bästa boken du läste i år?
Räknas manga?

Största musikaliska upptäckten?
Kanjani8

Något du önskade dig och fick?
Ett par högtalare i julklapp ;D Annat vet jag inte XD

Något du önskade dig men inte fick?
Det är mycket det

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var hos mina faddrar ;D Det var länge sen jag fyllde, är ju typ fem dagar tills jag fyller igen ;D

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaa. Det finns ju alltid saker att klaga på

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Jag tror jag börjar hitta hem. Helt enkelt.

Vad fick dig att må bra?
Säkert en del saker ibland.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Yasuda Shota antar jag xD

Vem saknade du?
Det vet jag inte

De bästa nya människorna du träffade?
Ett par personer ;D

Beskriv ditt 2009 med tre ord!
Orkar inte försöka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0