god morgon

Vaknade för ett tag sen. Eller det var ett rätt långt tag. Jag vaknade för ca en timme sen, men det tar ju tid att göra sej iordning och äta och allt. Nu sitter jag här i alla fall.
Det känns lite bättre än igår kväll. Somnade med en massa dumma känslor och tankar men dom har försvunnit nu. Eller snarare gömt sej. Dom finns där, jag har bara inte hunnit börja leta än.
Jag drömde en rätt mysig dröm inatt men jag säger inget om den :P
Jag tror vi kanske ska till stan idag också. Gör mej inget. Jag har en del julklappar kvar att köpa.. hmm.
Hoppas ni har sovit gott. Vad ska ni göra idag? =)

Kommentarer
Postat av: StefanWeei

Hej :) Du är en av dom som svarade rätt och är därmed med och tävlar på min blogg. Skriv om du fortfarande är med.

2008-12-30 @ 14:44:12
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0