Hello Kitty

Hur kan man undgå att älska katten, som även kallas Kitty White?? Det kan inte jag i alla fall. Många skulle aldrig ta på sej något men HK på, för att det är barnsligt eller allmänt töntigt. Kanske är det just därför jag så gärna tar på meh HK-kläder :D Ifall någon läser dethär hoppas jag att ni kommer ihåg att jag väldigt gärna skulle vilja ha en del hellokitty-prylar. bara så alla vet, nu när det snart är jul och allt XD

      <---- snygga saker (som jag aldrig kommer att äga xD)










HELLO KITTY <3


Kommentarer
Postat av: Ida

De va skitsnygga saker, JAG HOPPAS att DU kommar att ÄGA DEM!!!!

2008-12-11 @ 20:08:43
URL: http://vampyren-takeiteazy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0