Hemma igen

Men julkänslan har inte kommit än, trots tomtegröten och julkyrkan.
Klockan var halv tre när jag öppnade de två första paketen (de enda jag har fått än så länge)

Av min kompis H fick jag: 8 st fazer-godisar, en häftig liten dödskalle-fickspegel och ett chockrosa diadem med en rosett
Av min kompis N fick jag en megasöt borste, rosa med en kanin på och texten Honey, och en badmössa (;D) i samma mönster och färg.

Nu börjar jag längta efter mer julklappar i alla fall xD Jag vill öppna, öppna, öppna. Riva bort pappret och se sakerna inuti uppenbara sej.

Hursomhelst. Jag kan fota allt och skriva upp vad jag har fått i morgon eller nån gång. Ha en god jul!! =)

Lova att ni också ska kolla på Kalle Anka nu om 10 minuter va!??

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Tack för hjälpen :D

2008-12-25 @ 12:32:43
URL: http://kensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0