hmm

Plötsligt känner jag mej riktigt sentimental...
 
Det kan bero på:

- att alla (=mina småsyskon) bråkar, springer omkring och är allmänt jobbiga
- mamma tjatar på dem, och på mej
- det meste känns rätt meningslöst. Det är snart nyår igen och allt jag tänker är "jahaa, ännu ett år". När ska nåt hända?
- Jag är kissnödig


Jaa, jag vet inte. Det är problemet. Det är därför jag aldrig kan förklara hur jag mår. Jag vet inte! Hur ska man försöka få nån att förstå om man inte gör det själv?? Orkar inte. Jag är så jävla trött. Trött på skolan. Trött på jobbiga människor (nej, alla är inte jobbiga men vissa). Trött på livet. Trött på allt. 

Jävla humörsvängningar  

Kommentarer
Postat av: Natalie

Det låter inge vidare =/

2008-12-17 @ 14:36:00
URL: http://lonelydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0