inatt...

Inatt drömde jag om An Cafe. Jag drömde att jag pratade med Miku (Akiharu Tsukiyama). Jag minns inte så mycket vad vi pratade om längre men jag minss i alla fall att jag sa att "Vi ses i mars" (konserten är ju då) och han fattade inte riktigt först men sen fattade han. Sen gick jag därifrån och en massa människor som jag inte tycker om var där och skrattade åt mej för att jag gillar ett så enligt dem "dåligt" band.

Nån annan som har drömt att ni pratat med nån kändis?


Tidigare när jag var helt "besatt" av Tokio Hotel och varje dag gick ut på att bara lyssna på dem, dagdrömma om dem och söka om dem på nätet drömde jag om dem typ varje natt ;D

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja drömd om Stefan Gödicke inatt xD han e så fankens hott!! x)

han hadd typ vari me i nån teater som ja va o så på oså kom an o prata me mej efteråt o kramades, oså pussa vi varann på kindren xD xD

2008-12-09 @ 15:28:14
URL: http://wearemorethanweare.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag har drömt att jag har hånglat med Dougie Poynter, på skolgården.... lite mysko, men ganska kul:DD!

2008-12-12 @ 14:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0