Jävla dag...

mm.. Vad har hänt då..? Vet inte riktigt. Så mycket har inte hänt, utanpå. Men inuti mej har det dragit fram en jävla tromb och allt är bara huller om buller. Jag vill skrika. Eller gråta. Eller bara skratta så att tårarna rinner. Jag vill glömma allt. Och sluta bry mej. Skita i allt vad folk tycker och tänker och bara säga det jag vill. Jag vill lägga mej ner och sova och aldrig mer vakna upp. Fan vad det skulle vara skönt. Bara kunna skita i resten av världen. Känner ni ofta så? Jag känner så nästan dagligen (i all fall flera gånger i veckan)  och har gjort det typ 4-5 år snart. Fuck. Jag vill inte leva ett sånthär liv men ja vet inte vad jag ska göra för att ta mej ur cirkeln. Tips?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo, jag har kännt så väldigt ofta den senaste tiden, det är nu som allt har börjat blivit bättre. Mitt ända tips är väl bara att kämpa tills det händer något bra i livet och dra sig till goda vänner :)

Hoppas du mår bättre snart iaf.

2008-12-17 @ 21:05:37
URL: http://jessicalindberg.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Man kopierar tipslänken som finns under länkar när man loggat in på sitt konto. Sedan är det bara att skicka runt länken till dem man känner för och kanske lägga upp den i inlägg osv.



Jag tycker det är fint att man lämnar kommentarer på bloggarna man besöker, men håller med dig att min blogg skulle också vara stendöd utan mer-trafik.



Kram!

2008-12-17 @ 21:35:47
URL: http://raspberrie.se
Postat av: Niklas

Svar: Oj, du hade ju ännu mindre pengar än mig kvar...



Men vi klarar det nog båda två =) Och man brukar ju tro att presenterna man köpt ska vara för dåliga/töntiga men alla brukar ju bli glada, eller hur? :)

2008-12-17 @ 22:28:11
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Mia

Jo, det där händer mig med ibland.



Det bästa är att hitta på lite roliga saker och inte tänka på allt tråkigt hela tiden, brukar funka för mig.



Ha det bra!

2008-12-19 @ 15:31:54
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0