Jee

Jag slapp hela bandgrejen idag ^^ Mamma messade han som ledde det och sa att jag nog inte skulle vara med i fortsättningen. Han skickade tillbaka att det var tråkigt och så, för att jag har talang!
Det visste inte jag. Antagligen kände han sej tvungen att säga nåt sånt.
Men jag slipper i alla fall det nu. Det har inte varit speciellt kul faktiskt att tänka på att "snart är det måndag igen" trots att jag bara har varit på det två gånger. Jag orkar inte må dåligt varje jävla månda-kväll.
För övrigt tror jag att jag ska sluta med trummor också. Men jag ska i alla fall spela till sommaren. Det är helt enkelt inte kul mer och det är inget jag liksom vill satsa och bli bra på. Trumlektionerna har i alla fall slutat för den här terminen. Idag hade jag bara piano och det var skönt. Det kändes bättre än när jag också har trummor xD
Jag vet verkligen inte varför jag tycker sånahär saker är jobbiga!
´

Jag fick 7 i matteprovet!! ^^ En poäng ifrån 6½ men ändå!
Jag vet inte riktigt vad en sjua motsvarar när det gäller betygsättningen ni har i Sverige men som vi räknar så är 10 det absolut högsta man kan få och 4 är underkänt.
Med tanke på hur förjävligt det gick är jag väldigt nöjd!


Snart är det jul.

Kommentarer
Postat av: Ida

de är ganska komplicerat faktiskt, men på designadinblogg.se har jag lärt mig allt jag kan =)

2008-12-15 @ 21:39:35
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Lilla Galningen

Jag har äntligen vari å kolla din hemsida. Den va skitsnygg!

2008-12-16 @ 09:33:34
URL: http://vampyren-takeiteazy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0