jobbigt...

Jag har suttit här en liten stund bara. Jag har gjort klart den sista långa luckan på forumet i ancafefans.egetforum.se. Dessutom har jag gjort svarsblanketten. Den blev rätt enkel och inte så proffsig, förlåt! Men jag har verkligen ingen ork kvar. Jag känner mej hur trött som helst. Att blogga, skriva i forum, chatta och sånt går bra men att göra saker man faktiskt måste göra, neej. Påminn mej att jag inte ska börja jobba med datorer.

Idag var jag ute och fotade lite bland annat. Jag hade tänkt lägga in bilderna, några blev rätt coola, men jag orkar inte. Jag orkar ingenting xD Annat jag har gjort idag är att städa. Har ni städat klart inför julen?

Snart ska vi äta våfflor. Våfflor är mums.

Idag är det dan före dan före dopparedan. Det känns inte så. Alltså jag vet ju att det snart är julafton. Jag vet att det är på onsdag, jag har förberett mej med julklapparna, vi har julpyntat lite och allt var inlindat i ett snötäcke i morse när jag vaknade men själva känslan är borta. Tidigar har jag alltid liksom räknat dagarna, väntat och väntat och önskat hela året innan att det snart ska bli jul. När det var två dar kvar, som idag, skulle tiden förmodligen har gått väldigt långsamt och jag skulle bara vänta. Men nu tänker jag knappt på det. Jag bryr mej inte så mycket om julklapparna eller julmaten eller nånting. Kanske det blir så när man blir äldre?
Det enda jag är så otroligt glad över nu är jullovet. Jag tycker jag har förtjänat det och jag hade nog inte orkat mer i skolan. Det har varit väldigt jobbigt på sistone. Jag bryr mej inte om paket eller julgranar eller nåt, dom får gärna vara här, sålänge jag kan vakna upp vilken tid jag vill, slippa bekymra mej om läxor eller annat och bara kan vara jag.
Men klart det ska bli kul med julafton. Ser ni fram emot det? Mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0