Juldagen

Jag tänkte lägga in bilder på alla julklappar men jag orkar inte ladda upp nåt. Jag är dålig, jag vet. Min lillasyster håller på att tjata och tjata och tjata. Hon vill att jag ska stänga av datorn och vara med henne istället. Ibland är jag kanske en dålig storasyster men jag fattar inte varför jag inte kan få vara ifred nångång, och varför ska alltid hennes vilja gå genom? Hon kan absolut inte acceptera ett nej. Jag lovade att göra något med henne när jag hade skrivit det här inlägget klart. Suck, får väl hitta på nåt snabbt då.

Som ni kanske ser är layouten lite ändrad. Det är rätt enkelt, jag vet xD Men så går det när man är som jag.
Jag har i alla fall lyckats lägga in en omröstning. Det är helt enkelt fritt fram att rösta om vad ni gillar mest med min blogg. Det vore kul att veta! =)


För ett tag sen började jag fundera på skolan. Jag blev plötsligt väldigt deprimerad. Jag vill inte tillbaka dit, absolut inte! Det känns som om jag inte klarar en dag till där. Allt är så jävla jobbigt.



Jag hade en konstig dröm inatt. Min flickvän (inte min riktiga för jag har ingen, men hon i drömmen) blev helt sinnesjuk. Hon typ könsstympade sej själv eller nåt. Hon tyckte väldigt mycket om leksaker och köpte en massa sådana. Men då berättade hon att alla leksaker hon köpte hade en påse runt sej med nån svart text tryckt på, och att hon var beroende av att sniffa på dendär texten (som antagligen var gjord av nåt konstigt ämne) och att det gjorde henne hög och att hon gjorde konstiga saker. Hon blev i alla fall rätt dåliga. Alla talade om att ringa ambulans. Sen gick alla så det bara var vi kvar. Vi trodde att nån hade ringt och väntade i en evighet. Ingen kom och jag ringde själv. Då jag ringde tuppade hon av och jag blev väldigt rädd. Ungefär där slutade drömmen. 
Lite udda... Men den var rätt kul xD Har du drömt  nåt så kul?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0