julklappskul

Idag hade jag inte så mycket att göra så jag satte mej ner och "pysslade" lite. Eftersom mina pengar inte på lång väg räcker till alla julklappar jag vill ge är jag helt enkelt tvungen att använda lite av min kreativitet. Jag gjorde två decoupage- grejer (jag kan tyvärr inte avslöja några mer detaljer eftersom personerna som ska få dem kanske läser dethär) och sen började jag sy lite på något. Jag får se om jag avslutar det. I alla fall fick jag ca tre timmar att gå på dethär sättet. I vanliga fall brukar jag dessa tre timmar kolla på teve och ha allmänt tråkigt utan att göra nånting, tills jag kan gå på datorn (jag får bara vara här ca 2 timmar så då vill jag gärna gå hit först 7-8, eftersom flest människor är online då xD). Tiden bara sprang iväg på nåt sätt. Det var lite häftigt. Jag ska göra om det! ^^ Så mycket roligare liv man får då, haha xP

Jag var i skolan idag. Första gången på drygt en vecka. Jag hade ett religionsförhör (på olika kristna symboler) som jag helt hade glömt bort. Det gick väl helt ok ändå, man kunde ju i alla fall gissa sej lite till vad symbolerna betydde. För övrigt klarade jag mej rätt bra och jag hängde med helt okej. Eftersom jag hade varit borta nio gånger från kemi blev läraren lite förvånad när jag kom. Efter att han hade sagt "godmorgon" (fastän vi har kemi kl. 13.15) sa han också att det visst hade kommit en ny elev till klassen. HAHAHA -.- men visst, det är bra med lärare som har lite humor. Till skillnad från en viss gympalärare som jag får träffa i morgon. Vi ska ha dans. Men jag ska ändå inte vara med xP

Nu orkar jag inte skriva mer även om huvudet är fullt av saker jag kunde skriva om. Jag tror bara inte att nån är intresserad så ha en bra kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0