måndagar...

är jobbiga!
Man kommer hem klockan fyra och klockan fem ska man vara i Gamla Vasa för då ska man först spela piano i 45 minuter. Sen direkt efter ska man spela trummor 20 minuter. Jag kom hem för ca 20 minuter sen. Klockan åtta ska jag återigen vara i GV för då ska jag spela nåt udda bandgrejs. Jag vet faktiskt inte riktigt vad det är. Jag var där första gången sist och då var det bara jag och läraren. Idag skulle väl har som spelar gitarr kanske komma och eventuellt en annan också. Jag får se hur det blir i alla fall. Jag vet inte vad jag ska spela än ens. Det står väl mellan trummor och synt. Tror jag föredrar trummor faktiskt. Sist sa jag att jag föredrar synt, men njaae. Han kunde inget så han kunde visa mej och jag kan bara spela klassiskt så.

Jag har tyska i morgon. Trååkigt. Men lätt. Tyska är lite väl lätt, det blir bara tråkigt. Jag kan ju allt redan och är först klar med alla uppgifter. Men bättre det än att jag inte förstår nånting antar jag.

Jag orkar inte försöka komma på nåt mer att skriva. Skriver väl några rader till när jag är hemma igen. Ha det bra! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0