meningslöst.

Allt är meningslöst. Att jag går till skolan fem dagar i veckan. Meningslöst. Att jag ens bryr mej om att prata med någon. Meningslöst. Att jag överhuvudtaget lever är meningslöst. Om jag plötsligt förvann från denna jord skulle ändå inget hända. Allt skulle ju gå vidare precis som förut. Om det finns nån jävla gud så tycker han/hon i alla fall inte om mej. Fuck, jag fattar inte varför jag alltid ska känna mej såhär! Jag vet ju att jag själv förstör allt. Jag intalar mej hur dåligt allting är men jag vet inte vad jag ska göra åt det. Jävla skit!! Just nu känns det som om jag inte orkar leva. Orkar inte ha det såhär hela tiden! Orkar inte gå med ett fejksmile i skolan bara för att alla kompisar inte ska tycka att jag bara är sur och tråkig. Jag skulle vilja att någon själv tog initiativet att krama mej och säga att allt kommer att bli bra, hur jävla fel den personen än skulle ha.

fuck

Kommentarer
Postat av: Ida

Du, jag gillar dej! Du e en jättebra kompis. De e så synd att du känner såhär. Ja borde kom ti dej nån da...

2008-12-02 @ 09:48:05
URL: http://vampyren-takeiteazy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0