nyårsafton

Ska iväg klockan sju. Vår familj ska fira med min kompis familj, det kanske jag sa redan? Klockan sju. Ska bli kul ^^ Vad ska ni göra?? 
I många bloggar man har läst dom senaste veckorna skriver personer om sin nyårsaftons-klädsel. Man ska ju ha den snyggaste klänningen osv. Själv ser jag nog inte såå skaplig ut. Jag har, och ska ikväll ha, en vit tröja, hängselkjol och mina gul-grön-rosa-oragne-randiga knästrumpor. Det är inte så viktigt för min del vad jag har på mej. Jag är faktiskt lite spänd inför det här året. Fan vad jag vill att det ska bli bra, och jag är rädd att jag kommer att bli besviken. Hoppas saker ändras nu i alla fall. *Hoppashoppashoppas*

Jag skulle ha blivit tvungen att åka på fysioterapi idag för första gången (ska börja med det två jävla fucking gånger i veckan!!! Jag kommer inte att överleva...). Det första mamma sa när jag såg henne denh'r morgonen var "Han som har fysioterapin är förkyld så du kan inte åka dit". Dagen kunde inte ha börjat bättre.

Ha e en bra nyårsafton! <3

(ert nyårslöfte till er kan vara att kommentera bättre till nästa år ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0