Skolan...

Befinner mej i det älskade läroverket för tillfället. Men det har trots allt varit en helt okej dag. Först hade vi körövning de två första timmarna. Jag missade tyska =DD (när ska jag nu få ut mitt prov??). Sen såg vi på film på modersmål (svenska) och det gjorde vi också på finska. Nu har jag b-tillval; internetsidor. Men min sida är klar så jag bara surfar runt lite. Vi har engelska sista timmen. Hoppas han (läraren) är på bra humör idag så vi slipper göra så mycket. En del lärare tycks inte fatta att alla elever är trötta nu efter en hel halv (det där lät konstigt) termin snart avklarad och att vi borde få ta det lite lugnare nu med tanke på julstressen och allt sånt.
Jag är inte så hungrig. Konstigt när man tänker på att det bara är en timme kvar. Nåja, det kommer väl. Det var inte god mat idag! >.< (det är det aldrig)

Jag stör mej på "hopp" knappen här (som jag inte kommer på vad den heter...-.-). Den som man gör mellanslag med i alla fall. Den är jättetrög på det här tangentbordet och vill inte åka ner. Dessutom låter den en massa.


Vad gör ni då? Har er skoldag varit lika kul och händelserik som min?


Måste stå ut till lördagen, sen är det jullov!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0