Snart 15!!??

Jag är nervös. Jag blir femton år om tio dagar (den 4 januari). När jag var liten tyckte jag att man var jättestor då man var femton år. Jag är inte alls redo. Jag har ju inte hunnit göra något av min tid som liten flicka och nu ska jag snart växa upp och bli en ung kvinna. Det är så mycket mer livserfarenhet av mitt liv som jag inte har fått än och gärna skulle vilja ha.
Men jag har ju alltid tyckt om att vara annorlunda så det kanske blir bra.

Vad jag vill ha i födelsedagspresent:
-Sök på Kanjani8 på cdon.com. Allt som finns där vill jag ha. Men mest albumen och Wahaha-maxisingeln
-Britney's nya album. Hon rockar ju ffs!
-PENGAR!! Behövs alltid ;D
-Presentkort. Jag vill köpa mina kläder själv, tack! så en extra "slant" gör ju inget (:
-roliga prylar, accessoarer m.m. Saker som sticker ut lite, som inte alla andra har. Sånt som skulle kunna vara lite konstigt att få om man inte förstod att det var på skämt.
-Gulliga accessoarer och saker man kan ha på sej uppskattas alltid.
-Svart mascara, hårspray, kajal m.m. Allt sånt är snart slut för min del, så jag behöver det!! Eller i alla fall ett presentkort till kicks??

Jaa, där var min lista då, till alla jag känner som läser detta. Till er som inte vill köpa nån present blir jag glad om jag får en ärligt menad gratulation, men det behövs inte om ni inte har ork eller tid.

Kommentarer
Postat av: anonymis

gratulerar !

2008-12-27 @ 22:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0