Tack så hemskt mycket kära dator för att du startade med en gång =)

Just nu känns det som om jag kan förlåta dej för att du bara har bråkat hela dagen, och det har varit problem med dej er än en vecka. Kanske börjar du också känna av julstressen? Nåja, kära dator, det kan bli din julklapp till mej att nu fungera varenda dag i sådär 10 år till, eller i alla fall tills jag flyttar hemifrån.

Igår kväll var min superdupermajsiga (vad betyder det?) kompis här. Vi hade väldigt kul när vi bakade dajm, som blev otroligt hård och det går alltid så naturligt och lätt att prata och skratta med dej. Vi pratade också om en hel del. Du fick mej att känna mej fin och speciell och som om jag faktiskt inte är helt värdelös. Jag hade känt mej helt nere hela dagen, bland annat pga mitt utseende men du fick mej att känna mej glad. Jag somnade i alla fall rätt nöjd med mej själv och glad över en del saker. Tack gumman <3

Min lillasyster är sjuk idag. Igen. Tänk om det blir sjukhus för henne en tredje gång!? Trots att vi båda har många "problem" och sjuksymptom gemensamt kan dom väl inte alltid räkna med att den medicinen som har funkat på mej nu och också tidigare när jag ofta var sjuk ska funka på henne också. Snälla gullunge, bli inte sjuk nu, jag vill att det ska vara kul nu på julen och jag vill inte att du ska få fira julen i en urtvättad pyjamas, äcklig mat och alldeles ensam i ett litet vitt rum.

Det är bara jag och min lillasyster hemma för tillfället. Mamma sa att jag skulle göra nån kaka eller nåt av alla bananer vi har så jag gjorde...en BANANKAKA xD Jaa, men vad skulle jag ha gjort av bananerna då? XD
Den ska ut ur ugnen ca fem före 8 (eller fem före 7 om man bor i Sverige). Jag tror jag går bort från datorn då också. Vill inte att mamma och pappa ska bli sura på mej. Dom är tillräckligt stressade som det är och jag orkar inte bli mer deprimerad, vilket jag alltid blir när dom skriker på mej.

Nu har jag i alla fall paketerat in alla julklappar. Eller alla förutom tre stycker till några kompisar. Jag har inte en köpt klart till dem än. På grund av allas våra dåliga ekonomi, och tidsbrist, tänkte vi köpa det efter jul när plånboken förhoppningsvis är lite tjockare. Jag hoppas verkligen att jag får en del pengar och presentkort. Jag skulle vilja skämma bort mej själv riktigt ordentligt nu. Speciellt skulle jag vilja inskaffa en del saker till min garderob så att jag säkert varje dag hittar något att ta på mej som känns som jag. Enda orsaken till att jag inte har så precis varje dag är nog att jag inte har/har råd med såna kläder. Kläderna gör mycket. Det känns aldrig riktigt bra om jag inte har på mej kläder jag känner mej bekväm i. Är det inte så för typ alla?

Ha en bra kväll och ett bra jullov, alla som har det. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0