24 november

Hej ^^
Ska bli mer aktiv här nu. Har raderat min gamla blogg så nu börjar jag skriva i den här som huvudblogg istället. Jag behöver en nystart bara, och det är ju bra att jag färdigt har en blogg att vända mej till. Hur som helst måste jag väl ha lite ny layout, fixar det nån annan dag.

Tänk om man kunde skriva vad som helst. Det skulle vara skönt. Enligt några personer som har läst min gamla blogg finns det saker jag inte borde skriva om och jag får väl tänka på det nu då för att undvika att jag själv blir sårad. För det blir jag när nån kritiserar allt dåligt. Jag tycker man borde säga det som är bra istället. Om nåt är dåligt sen kan man ju säga det också, och sen tips på förbättringar.
Jaa ni får ha det så trevligt när ni läser min blogg då. Vi ses ;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0