26 november

Jag sitter här och är stressad. Stressad stressad stressad!! En massa tankar om vad jag borde göra åker omkring i mitt huvud. Men jag orkar bara inte. Jag borde läsa på kemi som jag tycker såå mycket om -.- Men jag orkar inte för jag vet att hur mycket jag än pluggar igenom dendär obegripliga texten så kommer jag ändå inte att lära mig något mer.
Jag städade mitt rum istället. Men det är mycket annat jag borde göra också. Aaw! Sen får jag julklappsångest för jag har varken pengar eller tid att göra alla jättenöjda och glada över sina saker. Jag blir alltid så generad när släktingar och vänner öppnar sina julklappar för jag är säker på att dom tycker att jag inte alls har köpt nåt dom tycker om. Sånt är lite jobbigt.
Något som om möjligt är ännu mer jobbigt är att få något man inte alls tycker om. Ifjol fick jag en en cd. Aktuell musikal hette den. Det kunde inte bli mer inte-jag. Och tyvärr, eller kanske som tur är, skriver aldrig mina släktingar att det är från dem. Dom skriver bara typ "God Jul önskar Tomten" som om jag ännu gick på det. Men det är rätt skönt att slippa frågor som "Vad tyckte du om skivan?" Vad skulle jag svara på den? Jag har inte ens lyssnat för jag vet att artister som Peter Jöback och Carola absolut inte är något jag gillar. Så är det bara. Jag är lite störd på släktingar ibland som inte kan ta reda på såna saker innan dom köper såna presenter. Nåjaa nu måste jag göra en grej. Vi ses ^^

Kommentarer
Postat av: Jessica

Känner igen mig med allt från läxorna till julklappsproblemet. Hoppas det går bra iaf, lycka till :)

2008-11-27 @ 09:22:49
URL: http://jessicalindberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0