julångest

Nu kommer den krypande igen. Julångesten. Eller snarare julklappsångesten. Enligt dom pengar jag har nu (ca 11 €) och alla jag ska köpa till kommer jag att ha råd med presenter till alla för ca 75 cent. Lyckat, verkligen. Presenterna är kanske inte det viktigaste på julen. Hur barnslig jag än är har jag i alla fall kommit förbi det stadiet. Jag njuter nog mest av julen därför att man får vara ledig och njuta och ha det skoj med kompisar och släktingar (I can't belive I said that!). I alla fall efter julen. Men det är ganska roligt att julshoppa med kompisar också. Så länge det går bra.
Hela julkänslan för övrigt är väldigt härlig. Bara tanken på att vi snart sätter upp den fina julstjärnan i mitt fönster som lyser och sprider ett så fint ljus när det är mörkt utanför ger mej en riktigt härlig känsla. Sen är det ju väldigt härligt att sen efter julen (förhoppningsvis) ha en massa pengar att lägga ner på sig själv! Det måste man få göra ibland. Det är kul att ge bort saker i julklapp så efter julen måste man få skämma bort sej lite. Det brukar jag göra med lite shoppning xD 

Förresten så borde jag ändra min layout här. Jag vet bara inte hur jag ska göra och är rädd att förstöra. Kanske borde jag skaffa ett testforum men jag orkar inte med det xD
I alla fall känns det väldigt trist som det ser ut här nu. Nån som har nåt tips på färger jag kunde ha?? =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0