11 september

Idag har det inte hänt så mycket. Min kompis som har gått i en annan skola men inte trivdes där kom tillbaka idag. Det var inte så speciellt ändå. Hon har ju ändå gått där hela förra året så det kändes normalt med en gång. Men glad är jag såklart!
Jag har bakat med min lillasyster. Mina händer är täckta av choklad ^^ Vi gjorde någon slags dajm. Det är gott, enda problemet är att sirapsblandningen som man sen ska lägga choklad på är riktigt hård och svår att skära i bitar, och att chokladen är så tunn att den smälter bara man rör i dajmbiten. Nåjaa lite får man väl tåla här i livet.
Vi hade löptest på gympan idag. 2 km. Min tid var 11.36 min. Det är väl helt okej, men dom flesta i vår grupp fick typ 8-9 min. Varför var jag tvungen att hamna i en klass med en massa superidrottare? Då känner man sej ju så värdelös, för hur bra resultat man än får så får dom alltid bättre... Men det finns ju dom i gruppen som är lite sämre också.
 Jag har fått någon timme att gå genom att spela Sims. Jag älskar det spelet ^^ Jag har alla ettans spel, inga tvåans dock "/ Men det duger bra för mej. Sen har jag nyss köpt ett spel;"Sims Livets historier" och det är rätt kul. Jag har spelat tvåan hos en kompis och spelet jag köpte verkar rätt så likt det. Det kommer att ta ett tag innan jag lär mej allt men men... xP

Idag kan man ju alltid tänka lite extra på det där i World Trade center år 2001. Jag minns det ännu. Jag skulle ha pianolektion första gången i mitt liv den dagen. Sen minns jag hur man såg upprörda människor på teven, speciellt en kvinna som drog undan kjolen lite och visade ett stort sår hon hade på benet. Och ändå var det ett tag sen.

Nåjaa ha det bra <33 så uppdaterar jag snart ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0