-

Igår var hela familjen på Malax-revy. Det kunde ha varit riktigt roligt, men jag var inte på humör.. "/
Sen åkte jag till mormor och morfar och sov där. Vi gick i kyrkan idag. Prästen där var tillomed värre än dom som brukar vara här. Jag trodde inte det var möjligt men så är det. Jag fattade inte ett ord av vad han sa. Jag var tvungen att fråga min mormor vad jag skulle skriva. Nu är det bara tre gånger kvar! Tack gode gud!! (oh shitt, i den här takten blir jag snart religiös!)

Nu har jag precis beställt fyra böcker (manga) från bookplus.fi
-Love hina vol 10 (enda jag inte har ^^ snart är min samling komplett =D=D=D) 
- Death note vol 2
-Death note vol 8
-Death note vol 9

Så snart Ida, får du ännu fler death note att läsa ^^ =D

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; tack så mkt :D

allt väl?

2009-04-06 @ 11:25:38
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0