Bou <33



Idag är det två år sen han slutade ;__;
Men jag ska inte vara ledsen. Faktiskt har det här varit en riktigt rolig dag. Åtminstone i skolan ^^
Tillockmed gympa var kul! jag kan inte fatta att jag säger det, men så är det.
Jag cosplayade Bou lite för att hedra hans minne x) Typ samma outfit som han har i Smile ichiban ii onna pv:n. Kolla in den själv, jag orkar inte lägga upp nån bild.

Den enda dåliga idag är min hals. Det gör så jävla ont. Jag åt ingenting mellan klockan 11.00 och 19.00. Vem vill äta när det gör så ont!? ;__;  Men jag ska inte klaga mer, det orkar jag inte.

Ha en bra första maj =D

Kommentarer
Postat av: Madde

Igår var det 4 kompisar hos mej, och dom var så jävla taskiga! Jag sa att dom inte fick säga något dumt om Bou, för att det var hans dag igår, men de höll på o göra narr av honom hela tiden :( Jag har massa affisher på honom i mitt rum så det tyckte dom var jätte kul :( Nu funkar min dator igen! WääY!!!

2009-05-01 @ 10:10:47
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/
Postat av: Madde

Är det du som är Per-Henrik?! ^^

Idag ska jag sätta upp ett collage med Bou på min vägg! Yay! Oså har jag en till poster på honom nu ^^ Oh, Bou..<3

2009-05-01 @ 14:33:46
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0