datorn e fixad igen ^^

jahapp då funkar datorn igen. Jag har exakt precis ungefär 8 minuter på mej kvar innan jag måste bort härifrån (mammas regler) så jag kan inte skriva mer ingående.
Min storebror har installerat ett nytt program. Det dåliga är bara att; allt är på finska (alla instruktioner, allting! Klaga inte på mej om jag förstör nåt i misstag nu!) all musik, bilder, foton, msn, allt e borta! Får se till att fixa igen så ja får tillbaks det viktigaste. Nåja. Den funkar nu i alla fall.

Angående praon så skriver jag om hela veckan sen i morgon.  Hoppas ni har haft en bra vecka, och förhoppningsvis har ni saknat mej lite också. eller?

Ha det bra <33

Kommentarer
Postat av: Madde

oh.. tråkigt xS Jobbigta tt fixa alla bilder, musik o så.. :( Jag lider med dejj.. Haha, idag så var jag på tåget och då vad det en tjej i min paralellklass (eller hur det stavas xD) och då pratade vi lite (och hon är värsta tönten igentligen). Och då sa hon plötsligt "An Cafe" Och då lixzm vaknade jag upp och bara "AH! DET ÄR MITT FAVORITBAND!!! JAG ÄR BEROENDE AV DOM" och hon bara stirrade på mejj och bara "okej.." haha! Vi har tydligen samma favoritlåtar med dom xS Det var faktiskt ganska kul, men hon lixzm är så töntig, haha! Det ser ut som att hon går i 4:an! haha xD

2009-04-03 @ 13:51:10
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0