..

Idag har jag krattat löv. Mest (nej bara) av den orsaken att jag behöver pengar (mitt Pockyförråd börjar ta slut ;__;)
Nu har jag blåsor på händerna.

Idag fick jag ett brev. Den sjätte maj ska jag till sjukhuset (tror jag det var, men jag är inte säker) och typ göra hål på trumhinnorna och sen ska dom lägga dit små rör. (orkar inte förklara så noga, har haft en massa problem med öronen sen jag var ett halft år typ och det är inget jag vill prata så mkt om). Hursomhelst, det ska göras under narkos (man "sover" alltså). Och sen vaknar man upp i ett uppvakningsrum (Undrar verkligen hur dom kom på det namnet!) och sen får man glass och så får man åka hem och ta det lungt. Nästan som en operation typ. Jag har gjort det här typ 1000 (eller iaf 10) gånger tidigare med det var väldigt länge sen sist.
Jag vill inte. Eller kanske för då kanske jag slutar få lock för öronen hela tiden (sådär som man får i flygplan, iofs har jag aldrig flugit i ett flygplan men jag kan tänka mej hur det är), det gillar jag verkligen inte. Men usch jag vill inte alltid tvingas göra en massa saker. Det är in på avdelningen, spirometrier, operationer och fysioterapi. Jag blir så jävla less på det.

(jag har använt alldeles för många parenteser i dethär inlägget)

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHA! Skrattade åt det där "Jag har gjort det här typ 1000 (eller iaf 10)gånger" HAHA! Btw' har aldrig du åkt flygplan?! :o usch, jag hatar det :S

Och det där med länkarna, jag tror inte att dom vill bli medlemm på acf. Onödigt att slösa tid där lixzm..

2009-04-22 @ 18:56:21
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/
Postat av: Madde

Oh, varsågod.. :')

Men ofta de går in på din blogg, om de inte vet din bloggadress. men om du vill vara på den säkra sidan, ta bort länken till acf. Jag har den på mitt "skrivbord" eller bakrundsskärm, eller vad man nu säger ^^

2009-04-22 @ 20:05:54
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0