.

Jag blev inte underkänd i löptestet!! slå det ni!
Klarade det på 12,10 minuter.. vilket blev vitsord 7 ½
jag är nöjd


Däremot fick jag inte särskilt bra betyg i moddeprovet (aka svenska provet). Eller njaa jag hade hälften rätt (24/49 poäng).
Mot många andra i klassen klarade jag mej rätt bra, jag tror att majoriteten blev underkända, men så ser ju inte mamma det.. Men whatever jag kommer ändå aldrig att behöva attribut, agent, deponensverb och allt annat skit så det spelar inte så stor roll.

För tillfället är det rätt bra. Hur har ni det då? =)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, bra video! x') Gillade deras Wahaha dans i slutet xD

Ska kolla på den igen! :)

2009-04-23 @ 18:37:25
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/
Postat av: Madde

haha, ja den delen äger ^^

nej, jag tyckte dom var rätt gulliga ;)

2009-04-23 @ 19:15:45
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0