friterad kyckling <3

Idag har jag varit och storhandlat.
Nej.

Vi åkte ungefär vid tio och sen bar det av, först till nån mopedaffär eller nåt, sen till prisma där jag köpte ett par skul candy hörlurar (omg vad meganyappy jag blev när jag nyss fick reda på att dom säljer såna där! Jag har ett par andra som jag köpte i Tuuri för ett halvår sen och först nu har dom gått sönder. Ett halvår! Det är rekord för mej. På den tiden sliter jag ut minst 5 par hörlurar, men Skull Candy är ju extra bra också så det är värt att betala typ dubbelt pris mot vad jag brukar. Jag köpte ett par rosa <3).

Sen for vi in till stan. Min kompis skulle ha några löpskor så vi gick in i en sportaffär. Jag fick veta att pedofil-magnus jobbar där =O Vi har haft honom som vikarie i gympa ett par gånger. Han är läskig.

Sen for vi till Asia market (ofc <3) och jag slösade en massa pengar där, fastän jag är pank och måste ha pengar till mina böcker men wth... xD jag köpte pocky, en kiwidryck, lite thailändskt kaffegodis och såntdär chokladpulver. Jag har smakat dendär drycken förr och den är så megagod så när jag såg att det fanns pulver var jag helt enkelt tvungen..

Sen; mat! Vi åkte till en restaurang som hette Asian Food. (mycket Asia.. blev det idag xD) Den var inte riktigt så mysig som den andra vi var till förr en gång men här kunde dom iaf svenska xD
Jag beställde friterad kyckling. Det kom in 12 jättestora friterade kycklingbitar! Jag åt fem, min kompis åt en så nu har jag sex stycken till ikväll <3 Det var jättegott!
Sen tog vi efterrätt såklart! Friterad (ofc) ananas och glass. Också jättegott.
Jag tror jag ska lära mej hur man friterar! Eller kanske inte för jag skulle nog börja fritera allt.

Ikväll ska min kompis (som jag var till stan med) komma hit (med chips!!!! <3) Kewl ^^
Vad händer hos er ikväll?

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, typ någon ris sak (haha xD) med något gott övr. Asså svårt o förklara xD Dom var röda ^^

2009-04-11 @ 16:14:15
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0