jag är tröttis >__<

Seg dag idag. Jag har varit megatrött. Jag trodde jag skulle somna när vi hade ekonomi. Aktier är inte så intresant samtalsämne. Och självklart ska vi ha det två timmar. Men som tur är så är det bara en såndär degtimme (timme då man bara kan ligga och dega) då man inte behöver göra särskilt mycket. Jag spelade Röj hela timmen.

Nyss for jag ut på en liten promenad för att se om det kunde pigga upp mej. Det hjälpte inte så mycket.
Nåja det är ju helg i alla fall så man får sova länge i morgon.

Funderar på om jag ska fara på konvent nästa helg eller inte. Jag har aldrig varit på konvent, av den orsaken att jag inte har nåt att åka med. Jag kunde faktiskt åka ifall jag fick nån med mej, eller vad tycker ni?

Nåja ha en bra helg.. =D







Kommentarer
Postat av: tanja

du kanske kan fa me mej å nå andra typer på konvent? (: dom e från borgare å e jättesnälla, fast ja känner int ens alla. ja kan ju fråga av dom om du int hittar nån annan ti far me. (:

2009-04-17 @ 20:21:03
URL: http://tanjashatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0