orka klaga..

Det var lite jobbigt idag. Jättemånga kollade elakt på mej och mina kläder och jag hörde en del personer som sa "herreguud.. " och ännu taskigare saker när dom gick förbi mej. Det blev lite jobbigt. Jag kände att skulle knäcka mej och förstöra hela dagen om jag inte pratade med nån så jag messade lite till michiyo (du betyder! <3) och sen blev det bättre! =)

När jag kom hem började pappa klaga också. Han sa nåt om att kunde jag inte klä mej som "vanligt folk". Hur orkar man? Skäms han så jävla mkt över mej?

Men vafan min stil får mej att må bra. Jag blir glad av att klä mej i gulliga kläder, många accessoarer och färger, så varför fan får jag inte göra det då? Det här samhället suger ..



(en kul decora-pic jag hittade nånstans [jag har inte ritat]

Kommentarer
Postat av: MADDE

Mina föräldrar säger alltid "Oh, vad fin du är" var jag än har på meij.. :S Jag håller med om att det kan vara jobbigt att sticka ut, men det är lixzm grejen med decora, förutom att visa att man är ett An cafe-fan, haha<3 Alla vi från acf borde ju gå i samma klass! hihihoho<3 Då skulle vi kunna lära oss att sy japanska kläder :), oså på musiken kunde vi lyssna på AN Cafe, LM.C, Dir En Grey, the gazettE (ja, J-rockband..) Och på matten skulle vi lära oss vad man gör för att inte ha tråkigt i en kö till en konsrt! hihi

2009-04-15 @ 18:42:17
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/
Postat av: Madde

Var stolt över hur du ser ut! Det är Du som vågar ha din egen stil! Det är bara coolt! Ibland får jag höra bra kommentarer om min stil, och det tar jag åt mej. Alla blickar och sånt, bryr jag mej inte om. Jag blänger tillbaka, eller bara ler mot dom ^^ Varge gång jag ser någon decora/japansk wannabe blir jag jätteglad! Då lixzm "har man något att titta på". För det är ju mcyket roligare att titta på super färggranna kläder/accesoarer än bara vanliga fjortiskläder 8eller andra xD).

2009-04-15 @ 19:01:10
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/
Postat av: Madde

hihihoho! Jag känner igen meij med det där "bara man inte tittar för noga på ansitket". Jag gillar mitt utseende, dock inte ansiktet! haha xD Oså är jag för lång, men det har sina fördelar. Jag såg skitbra på An cafe konserten för att jag lixzm stog på tå och fick hoppa ibland, men det gick jättebra :) På morgonen innan skolan tänker jag alltid "fan vad cool jag ser ut" och direkt i skolan änker jag "hoppas att ingen ser meij". haha, dålig vana :( Men på morgonen möter jag upp några hm.. personer (min kompis + några andra idioter från vår klass) så går vi till skolan. Haha, se det framför deij, ett gäng fjortisar + en decora. Bajs, vad ful bild :S

2009-04-15 @ 19:18:00
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/
Postat av: Camilla! (; <3

Åhh! folk suger.

stilen är ur gullig så bry dig inte om vad folk säger (:

2009-04-21 @ 14:49:33
URL: http://camillalakritstroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0