plåster <3

Jag älskar plåster! Helst ska dom vara roliga också.
Idag har jag två plåster. Ett rosa hello kitty runt pekfingret. Och ett gult med pinoccio som jag fick idag på sjukhuset (har varir där från halv nio, kom hem för en halvtimme sen).
Jag ska försöka att inte peta på dem så att de lossnar. Det är jag bäst på.. Man kan ju alltid ta plåster oavsett om man behöver eller inte, men det känns liksom fel på nåt sätt att ha plåster om man inte på något sätt har skadat sej x)
Btw, ordet "plåster" låter himla ful när man tänker på det, gör det inte!? -.-


såna har jag!!! ^^

Kommentarer
Postat av: Evelina

oh no, varför sjukhuset? :<

2009-04-29 @ 21:27:43
URL: http://bananpucko.babyblogg.se
Postat av: madde

ja, det skulle vara kul! Jag hade en blogg med min kompis förut, men den blev tråkig! Just nu är jag i skolan, eftersom min dator hemma inte funkar :(

2009-04-30 @ 13:41:07
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0