praovecka

Nu mår jag lite bättre så jag ska berätta om praoveckan. Alltså:

Måndag:
Väldigt tråkig dag. Ångrade nog lite mitt praoval (Fantoy). Jag fick inte göra nåt egentligen. Det var mest bara att gå omkring i butiken. Trååkigt.

Tisdag:
Way better. Fick fixa en del i lagret och med en massa varor så jag hade nästan alltid nåt att göra. Det var mycket roligare och det började känns rätt okej. Som om jag faktiskt gjorde nån nytta, och inte bara tog upp de andras tid.
Efteråt åkte jag en snabb vända till Asia Market för att köpa Pocky (och en jättegod thailändsk chokladdryck! Här snackar jag annat än O'boy! <33) och då jag kom in dit stod två killar i ca 16-17 årsåldern vid kassan. Dom var, tror jag, från Japan, Korea nånting. Dom kunde varken svenska eller finska och pratade (rätt dålig) engelska med hon i kassan. När jag kom in riktigt stirrade dom på mej! Och när jag gick förbi kollade dom efter mej åt andra hållet. hahaha xD Jag försöker ännu intala mej att det var för att jag var så snygg -.-  Det kan ju också ha varit för att jag har en så japaninspirerad stil att dom kände igen den. Jag vet inte. Vad tror ni?

Onsdag: Rätt bra dag idag också. Fick göra en hel del saker. Finns inget mer att berätta.

Torsdag: samma sak. Inte så mycket att berätta. Slösade upp mitt gratiskort på Subway.

Fredag: Gjorde knappt nåt alls idag heller. Jag och en annan som jobbade där åt vid Arnolds. Det var gott. Det kommer jag nog att äta fler gånger.

Av nån jävla konstig anledning längtar jag till skolan, nästan o_O Så det är ju rätt skönt att få åka dit nu igen. -.-
Om det fortsätter såhär kan ju folk få för sej att jag gillar skolan!? (taget ur "en skejtares oskuld" av andreas soneryd)

Så, alla andra som hade prao vecka. Hur var det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0