Rysslandstema

Vi har haft rysslandstema i skolan idag xD Det var väl ändå rätt ok. Vi behövde ju inte ha några vanliga lektioner. Det blir samma imorgon igen ^^



Kommer inte på ett piss att skriva... eller joo!!
Vi var på ett museum (kriksveteransmuseet.. nånting) och gubben som var guide, han var väldigt bra, sa till oss vad vi skulle skriva i dagboken ikväll. Jag får väl skriva det här "Gubben i museet sa att vi var väldigt klyftiga".
Jaa... xD

Har ni haft en bra dag?

(yee flaggan rör på sej, häääffftit xD)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja. Helt fucking stört xS Idag så blev jag kallad emo ute på stan.. trevligt. Not! Folk borde vara tyska om sånt.. Och en gång när jag kom in i vårt klassrum, så satt 3 i min klass + min BFF där och då sa en tjej "Det luktar emo". Fyfan lixzm.. Oså då om min frisyr. Idag fick jag massor av störda kommentarer :( Haha, men idag tycker jag att den är helt okej.. :) haha, orka bry sig om vad andra tycker lixzm..

2009-04-06 @ 18:07:35
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0