17 februari

Var på fysio idag igen. Han sa att efter ett tag kanske jag skulle kunna börja i en grupp för personer i min ålder som alla har olika problem. Jag skulle behöva öva upp konditionen. I gruppen skulle också finnas folk som behöver hjälp med att få tillbaks styrkan eller bli rörligare och sånt.
Fan heller. Jag vägrar gå med i nån jävla grupp.
Bara jag blir frisk ordentligt kan jag fixa det själv. Och nu när det blir sommar blir det ju jätteroligt att vara ute och röra på sej. Jag älskar att bara kunna hoppa i skorna och sen, med musiken i öronen, ge sej av på en promenad/joggingtur i solskenet och samtidigt få såna där skitsnygga bruna ben. Jag älskar att vara ute och gå på sommaren.

Var till sjukhuset på blodprov idag. Det gick väl bra som vanligt. Min lillasyster skulle göra detsamma. Det gick inte så bra för henne först, dom var tvugna att sticka henne två gånger. Det gillade hon inte. 

Jag har börjat fundera på att äta kött igen. I höst blev jag ju demivegetarian. Jag måste bara vänja mej lite, sen tror jag att det kommer att gå bra att äta det igen. Jag är nog inte menad att vara nån slags vegetarian. Jag hatar att tänka på vad jag äter och ärligt talat har hela grejen mest fört med sej problem. Jag bara petar i maten om det är kött och mina föräldrar tror att jag har nån sjukdom. Dessutom är det inte så kul att äta hon kompisar om dom råkar ha kött den dagen.
Jag tror jag ska vänja av med den här grejen, vad tycker ni?





GRATTIS TILL SARA GUMMAN SOM BLIR 15 HELA ÅR IDAG!!!! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0