;__;

Jag är såå less. Jag ville bara hjälpa till men jag får bara höra att jag är värdelös och att du skiter i min så kallade hjälp. Fuck. Det är inte så jävla synd om dej,. Du kanske skulle tänka efter lite innan du säger emot... >.<


Det är snart alla hjärtans dag (om typ en vecka). Ska ni göra nåt speciellt? ^^
Jag ska knappast göra nåt. Antagligen bara sitta hemma och glo och hoppas på att nån ska ringa, vilket ändå inte kommer att hända -.- Eller så kan man ju träffa nån kompis eller nåt, för att inte känna sej så tragisk x)
Det blir min 15:de alla hjärtans dag som singel, ensam, solo. Det börjar kännas smått lessamt. Det skulle kännas härligt att ha nån, då vet man ju att nån finns där. Oavsett vad som händer finns det alltid nån att vända sej till.
Men man kan ju inte bli tillsammans med nån om man inte är kär. Jag skulle inte kunna i alla fall. Det skulle ju vara kul att bli kär igen, allt känns så mycket lättare då. I alla fall om det går vägen ibland.
Men det för med sej en massa problem i längden också har jag märkt.
Är du kär i nån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0