>.<

Hemma igen. Hamnade inte in. Istället blir det nog skola igen.
Har sån jävla mensvärk. Hatar det >.<
Jag har ju läkarutskriven värkmedicin men den hjälper inte alls så jag frågade idag om jag kunde få något annat som kanske skulle funka bättre. Läkaren sa att hon skulle kolla, vad som passade med min övriga medicin osv. Sen kom hon ut och sa att det nog inte fanns nåt. Hon kunde skriva ut nåt men typ allt kunde ge biverkningar och att hon inte ville ge mej droger xD
Så jag blev utan medicin. Jag minns vad skolhälsovårdaren sa en gång till mej: "man ska inte behöva ha ont när man har mens"
Det trodde jag på. Dumt! >.<
Jag vet att det bara är typ högst tre dagar och att jag är löjlig som klagar men usvh vad det tar ner humöret att ha ont hela tiden "/

Nu gäller det alltså att orka upp till skolan imorgon.. hur ska jag orka?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0