GRATTIS PAPPA!

Pappa fyller år idag. Jag kan inte skriva vad han fyller för såna höga siffror får man inte avslöja ^^

Jag är otroligt dålig på att köpa presenter till pappa (till morfar, och min storebror också för den delen). Jag har ju absolut ingen aning om vad han vill ha! Och frågar man så säger han att han vill ha "lugn och ro".
Nån som vet i vilken affär man hittar det?

Jag köpte i alla fall en mugg (undrar hur många muggar jag har köpt som presenter på sistone... det är många) med lakrits i. Nån som har några bra tips på vad man annat kan köpa till farsgubben?

 
Muggen jag köpte såg inte ut såhär. Men nästan.
Det var i alla fall nåt hjärta på och sen var örat format som ett hjärta också xD



Kommentarer
Postat av: Becka

Köp en näshårstrimmer haha. He gjord ja faktiskt en gång. Fast e va ju lite på skämt...

2009-02-24 @ 20:48:28
URL: http://bbekaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0