Harry Potter x`)

Jag är sjuk igen. Otroligt.
Fick feber igår. Nästan 39 grader. Hade (har) ont i halsen så jag åkte till hälsovårdscentralen idag för att ta anginatest (när dom stoppar en såndär bomullspinne i halsen på en, ni vet), det är många som har det just nu skulle jag tro.
Vi skulle få svaren i morgon.

Idag har jag inte gjort så mycket då. Eller egentligen har jag gjort mer än jag brukar. Jag gör aldrig särskilt mycket.
Jag har sett på Harry Potter och fången från Azkaban. Jag så Harry Potter och hemligheternas kammare igår xD
Förut var jag en riktigt Harry Potter nörd. Det var länge sen jag såg nån film eller läste böckerna. Otroligt hur mycket man kan glömma. Jag minns ingenting från dom sista böckerna. Jag har läst dom så lite (=bara en gång).
Jag antar att jag djupast in i hjärtat är en Harry Potter nörd.
Längtar till nya filmen i sommar!
Det måste finnas nån anna som är lika nördig som jag. Eller? xD



Kommentarer
Postat av: pickis

Jag å e en harry potter nörd. Å Ida å :)

2009-02-16 @ 19:00:43
Postat av: Ida

Japp, du verkar ha glömt mej. Jag e fortfarande HP nörd HAHA!!

2009-02-17 @ 08:18:27
URL: http://vampyren-takeiteazy.blogspot.com
Postat av: Becka

Janå jag e no så nörd så e nästan int går ti va nå mera nörd xD Eller lite mindre nu, eftersom alla böcker ha komi ut, men sista läst ja tillochmed på engelska först, för ja orka int vänt tills svenska kom ut. fast ja har an på svenska å så att jag ska ha hela serien på svenska xD sen har jag alla filmer å.

2009-02-17 @ 14:58:07
URL: http://bbekaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0