kamera för 200 €??

Mamma gav mej förresten en himla massa pengar. Rättare sagt 230 euro (ca 2300 kr). Trodde jag skulle dö när jag såg dem. Har inte vågat räkna förrän nu xD
Ärligt hon måste ha råkat få med några extra sedlar i misstag x) Jag kan knappast vara värd så här mycket pengar. Inte nog med det; från början hade jag 155, 65. Tillsammans blir det ju jävligt mycket pengar. exakt.... 385,65. Faan nu måste jag spara lite och köpa en kamera! Klart jag klara det, jag brukar ju shoppa för omkring 20-30 oftast xD Dessutom är jag typ hundra på att min gudmor kommer att ge mej lite extra slantar också. Jag är rikrikrik!! =O

Får man en bra kamera (digital, med bra zoom, lite extra finesser [olia bildstorlekar, gråskalor, lite färgnyanser], nån slags blixt och typ mellan 7-10 pixlar) för 200 euro? Snälla svara nån!


Den här var ju annars väldigt snygg!
Vet inte om jag vill ha en sån, eller om den är i min prisklass men snygg är den i alla fall.

Kommentarer
Postat av: madde

Jag vet! Jag älskar de där meningarna<3

2009-02-27 @ 07:50:29
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0