Lördag

Usch vad skön! Helg!

Jag gjorde en lista på vad jag skulle/ska göra. Den ser ut ungefär såhär:

1. Städa rummet
2. Hitta saker att föra till loppis
(mamma har typ reserverat nåt bord i nån secondhandbutik dit jag kan föra en hel del grejer)
3. Käka choklad
4. Duscha (får göra det sen...xD)
5. Sy om lite kläder (om det räknas att klippa av ett par byxor till short så är det gjort ^^)
6. Gå ut och motionera lite. haha NAAAT xD



Har varit ensam hemma med min lillasyster hela kvällen (hon kom ju hem igår) och jag är redan trött på henne xD Hon klagar ju alltid!! xD Så hr jag nördat sims i säkert fyra timmar (i alla fall nästan). Jo tack, jag vet. Mitt liv är väldigt intressant. Vad har ni gjort en kväll som denna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0