måndag

Idag har det inte hänt så mycket heller. Skolan var tråkig och jobbig. Tankarna for till min lillasyster hela tiden. Stackaren! Inte så roliga raster eller nåt heller idag. Sen skulle jag ha pianolektion. Det hade jag också. Det börjar bara gå bättre och bättre. Nu börjar jag märka att jag faktiskt kan en hel del. Det är på tiden kanske, med tanke på att jag har spelat åtta år redan x)
Nu har jag spelat lite Sims (jag är den stora Simsnörden) och kollat Beck, som jag missade (eller snarare inte fick stanna upp och kolla på) igår. Vad har ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv. nå he kan ja tänk me xD

2009-02-03 @ 14:49:21
URL: http://wearemorethanweare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0