matproblem

Varför ska alla klaga på mej om vad jag äter och inte äter?
Jag är ju demivegetarigan. Alla släktingar tycker att det är nån löjlig grej jag har fått nånstans ifrån. En grej som jag absolut borde sluta med genast. Jag kan inte fatta vad som är så himla dåligt med det. Jag hade hem en lapp för ett par dagar sen, om att jag skulle få ta av den vegetariska maten i skolan. Mamma är inte riktigt säker på om hon vill skriva på. Jag äter inte gris/nötkött, så är det bara. Är det bättre att jag inte äter nånting alls. Jag fattar inte varför jag inte ska få njuta av maten!?

Och sen tror dom alla att jag har en massa ätströrningar och sånt. Jag minns en gång när jag var ute med mamma och lillebrorsan och åt pizza. Efter maten ville jag gå på toaletten. Mamma började fråga om jag spyr upp maten eller nånting. Och dom säger en massa att jag inte äter ordentligt, att jag är så jävla mager och att jag är sjuk. Det är ju inte sant. Det gör så jävla ont i mej när dom säger sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0