nazism och outfit x)

Har just gjort klart hissaläxan (historia är det enda ämne jag faktiskt gör läxorna ordentligt, tillochmed överordentligt, i). Det skulle vara nåt slags flygblad. Jag orkar inte förklara mycket närmare. Iaf är vi snart inne på andra världskriget så då blir det en del nazism och sånt. Jag gillar verkligen inte nazism. Jag är helt anti. Jag tycker att alla människor ska vara lika värda oavsett klass, kön, religion, sexualitet, hudfärg, utseende, stil osv, osv. Det betyder ju inte att jag tycker om alla människor dock, men de som jag ogillar så ogillar jag inte pga någon av grejerna jag räknade upp nyss. Tycker det är sjukt att tänka så. En person kan ju vara världens snällaste och finaste människa, men är kanske (med tanke på nazismen då) jude och därför skulle man behandla personen som en råtta. Det är så himla sjukt och jag fattar inte hur folk kan få för sej sånt. Nån som håller med?


Annars blev jag rätt nöjd med min outfit idag. Jag är inte typen så lägger ut dagens outfit (tror jag har gjort det två gånger tidigare i nån annan blogg) men idag kommer en bild. Vad tycker ni om kläderna? Jag vet att bilden är av otroligt dålig kvalitet =/


Ifall ni inte ser så skriver jag då, jag har på mej:
vita jeans, rosa "scarf" med dödskallar runt benet, svart topp med några små prickar på, silverfärgad konstig kortärmad sak med huva och dragkedja som bara räcker till midjan, hängslen, nitbälte, armband, många halsband, och ett hårspänne x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0