Sjukhusdag

Idag har jag fått såndär medicin hela dagen via blodet. Åkte in till sjukhuset till halv nio. Dom satte i kanylerna klockan elva. Min lillasyster var ju också med.
När jag var där kom en näringsterapeut dit. Jag har träffat henne förut, och efter det skulle jag skriva en tre dagars matdagbok. Hon kom med resultaten. Hon sa att jag äter precis tillräckligt. (HAH DÄR FICK NI, MAMMA OCH PAPPA!!). Några saker hade jag bara ätit ca 70-80 & av vad som rekommenderades men det mesta var över 100 %.

Jag kom hem nu typ nio. Det tar väldigt länge.

Jag har både matteprov och fysikprov i morgon. Fysik är verkligen inte min grej. Matte har gått extra bra på sistone så jag oroar mej inte så mycket. Nu när jag läste igenom fysiken också verkar det inte så omöjligt. Det blir godkänt i alla fall.
Och nu är det bara en dag till och sen sportlov! Då ska jag vara ute och röra på mej en massa xD
Neej, det ska jag inte. Gick ni på det?


När har/hade ni sportlov? Gjorde ni/ska ni göra nåt speciellt? =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv. ja typ, man sko no bara ta ett djup andetag å andas ut ;)

2009-02-19 @ 21:01:41
URL: http://wearemorethanweare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0