Sportlov




ÄNTLIGEN!!
Jag har nog inte fattat det riktigt än. Antagligen fattar jag på tisdag eller onsdag nästa vecka. Hur som helst ska det bli så himla skönt. Nu får man sova så länge man vill ^^ (nästan i alla fall)
Hade inte tänkt göra så mycket men det blir nog mer än jag tänkt. Nån gång ska jag till mommo och moffa och sova över. Dessutom har min gudmor ringt och frågat om jag vill följa med henne på en liten utfärd. Antingen skulle vi åka tåg till Tammerfors och shoppa där en dag och sen åka hem, eller så skulle vi åka till Helsingfors och sova på nåt hotell där och också shoppa och ha kul. Jag fick välja själv. Det pekar mot H:fors. Jag har varit så mycket i T:fors. Å andra sidan finns ju Europe House där men det kanske finns i huvudstaden också, jag ska kolla det x)
Och hotell också. Härligt! Stora mjuka sängar, badkar och supermumsig frukost! Jag börjar längta redan.

Vad ska ni göra denhär veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0