tisdag

Hey, jag saknar lite kommentarer! Ville bara uppmärksamma alla läsare (?) på det.


Pappa har varit rätt schyst mot mej på sistone. Inte så mycket klagomål. Igår när jag kom hem frågade han hur jag mådde och vad jag ville ha till mat. Sen skalade han min potatis och värmde maten medan alla andra fick göra det själva. Idag var han också sån. Ända tills maten. Han hade gjort nån slags maletköttbiff och en massa kryddor och sånt. Han blev ledsen när jag inte ville äta (jag är ju demivegetarian!) då när han hade försökt göra nåt speciellt, så jag tvingade i mej ett par tuggor. Inte så att jag tycker att kött är direkt äckligt. Jag mår bara illa och kan inte njuta av att äta det. Mat ska väl inte vara ett tvång, utan något man njuter och mår bra av, eller hur?

Det blir ensam kväll ikväll också. Pappa sjunger i kör så han är på det nu, till ca 9 då han avlöser mamma vid sjukhuset. Så tills det är det lungt här hemma då. Nu ska jag allt rensa barskåpet (höh vilket barskåp??). Eller nej, jag nöjer med med att spela Sims.


(det är det här spelet jag brukar spela.
Har inte tvåan så om det inte vore för det här skulle jag vara tvungen att spela ettan xD)


Ärligt, finns det nån överhuvudtaget som spelar Sims lika mycket som jag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0