kyrkan... >.<

Hej. Tvingades till kyrkan idag. Jag antar att jag måste dit några gånger för att överhuvudtaget få ihop alla tio namnunderteckningar. Mamma sjunger i en kör som skulle sjunga där idag och dom skulle värma upp en timme före hela grejejn började. Vilket betyder att jag var tvungen att sitta där en timme förrän det alls började.
Två timmar, ensam på en obekväm kall kyrkobänk.
Dessutom satt jag där uppe på en läktare (det var ingen annan där, förutom kören) och jag kunde inte se ner.
Om jag hade ställt mej upp hade jag säkert ramlat ner och det är vääldigt högt upp. Jag vågade inte ens stå dom gångerna man skulle stå.
Hursomhest var det ganska jobbigt.
Jag har ingen aning om varför. Jag vet inte vad det är som gör mej så himla känslig. När jag kom hem och hade ätit mat lade jag mej i sängen och sov i två timmar. Ett halvbra recept när man känner sej nere. Man mår ju bra sålänge man sover för då slipper man tänka på allt, men när man vaknar känner man sej som nåt jävla nerv-vrak.
Jag vägrar åka till kyrkan nu på ett par månader! Eller veckor i alla fall.

Ska med mamma och kolla på tapeter i morgon. Ska ju ändra om mitt rum. Hade tänkt mej ett lite orientaliskt rum. Tapeterna skulle vara bruna eller i gråskala och en del saker i rosa/rött/orange. Typ saker från Indiska x)
Hur låter det??

Kommentarer
Postat av: madde

Skit vad snällt! Jag ska kolla! Blir skitglad nu! vem gillar du mest i An Café då?!

2009-02-22 @ 20:58:14
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/
Postat av: madde

Eb till sak, menar du att Yuuki har peruk? >__<?!

2009-02-22 @ 21:05:42
URL: http://maddellleinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0